Zašto je svakodnevno hodanje zdravo?

Znamo da je vežbanje važno za zdrav način života, ali pronalaženje motivacije da se aktivirate pre ili posle drugog dana može biti teško. Zato je hodanje odlična opcija. To može biti manje intenzivan oblik vežbanja, ali hodanje nudi toliko prednosti za zdravlje, od poboljšanog mentalnog zdravlja do prevencije hroničnih bolesti. Čitajte dalje kako biste saznali zašto odvajanje nekoliko minuta iz vašeg dana za hodanje može biti najbolja stvar za vaše telo.

Poboljšano mentalno zdravlje

Bilo da šetate napolju na svežem vazduhu ili na traci za trčanje dok slušate svoje omiljene melodije, dokazano je da hodanje poboljšava mentalno zdravlje.Jedno švedsko istraživanje je pokazalo  da su ljudi koji pate od depresije svakodnevnim pešačenjem  30-45 minuta tri meseca vidno poboljšali svoje stanje. Hodanje vam može dati energiju, smanjiti anksioznost i stres, poboljšati vašu sposobnost fokusiranja i dati vam odmor od vaše liste obaveza.

Zdravije srce

Pokazalo se da hodanje poboljšava nivo holesterola i krvnog pritiska, kao i da sprečava dijabetes - a sve to može doprineti bolestima srca i moždanom udaru. Američka asocijacija za srce preporučuje da hodate žustrim korakom najmanje trideset minuta svaki dan kako biste primili ove beneficije za srce. Ako niste u dovoljnoj formi da to uradite, Američka asocijacija za srce predlaže postavljanje cilja kondicije za hodanje nekoliko minuta u isto vreme i postepeno povećanje ovog vremena kako biste stekli odredjenu formu.

Poboljšane kostiju i mišića

Hodanje vam takođe pomaže pri ojačanju kostiju i smanjenju simptoma artritisa. Može smanjiti frakture i simptome osteoporoze sprečavanjem gubitka koštane mase. Mišići i zglobovi takođe imaju koristi od hodanja, jer pokret pomaže da se podeli pritisak i hranljive materije za zdraviji raspon pokreta i povećanu snagu. Podstaknimo svakoga da pešači najmanje 20 do 30 minuta dnevno. Prošetajte do poštanskog sandučeta, do prodavnice ili obližnjeg parka. Jednostavno je zar ne?

Ostavi komentar

Svi komentari su uredjeni pre objavljivanja